۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۵۷

قدردانی مسئولان از یابنده جسد قربانی سیلاب در لرستان

قدردانی مسئولان از یابنده جسد قربانی سیلاب در لرستان

خرم آباد - خبرگزاری مهر: به دنبال پیدا شدن جسد یکی از قربانیان سیلاب در لرستان، مسئولان با حضور در روستای محل زندگی این فرد از این مرد روستایی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال وقوع سیلاب در اواخر مهرماه سالجاری در استان لرستان پنج نفر کشته شدند که از این تعداد، جنازه مربوط به دو نفر به نام های یحیی جهانگیری و کاظم صفرزاده پیدا نشد.

در این راستا پس از بی نتیجه ماندن اقدامات دستگاههای امدادی استان عملیات جستجو توسط متولیان دولتی متوقف شد تا از مردم محلی برای کمک به پیدا شدن اجساد استمداد شود.

به دنبال پیگیری ها و جستجوهای مردم محلی یکی از اجساد قربانیان روز گذشته توسط یک دامدار روستایی پیدا شد که این جسد مربوط به یحیی جهانگیری بوده و همچنان جسد کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی مفقود است.

به دنبال پیدا شدن این جسد مطابق وعده قبلی مسئولان، مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه استان لرستان، فرماندار شهرستان دوره چگنی و اعضای شورای تامین این شهرستان با حضور در محل روستای زهراکار از یابنده جسد قدردانی کردند.

قرار بود در این مراسم استاندار لرستان نیز حضور یابد که به دلیل برنامه کاری، رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با توجه به تاکیدات هوشنگ بازوند استاندار لرستان در زمینه تسریع در قدردانی از این دامدار روستایی در محل حضور پیدا کرد.

در جریان این مراسم که ظهر امروز شنبه در محل روستای زهراکار با حضور مسئولان و همچنین مردم منطقه برگزار شده با اهدای ۱۰۰ میلیون ریال از تلاشهای میرزاعلی آقایی کردعلیوند یابنده جسد قربانی سیلاب در استان تقدیر به عمل آمد.

بنابر این گزارش میرزاعلی آقایی کردعلیوند در جریان جستجو در محل در فاصله ۱۰ متری از رودخانه و در خشکی جنازه یحیی جهانگیری قربانی سیلاب در استان را پیدا می کند و موضوع را به مسئولان امدادی استان گزارش می دهد.

کد خبر 2414029

برچسب‌ها